Badai Dan Liku Hidup Empat Sekawan Tabah

Xia Yan, Han Shuang, Zhao Xiao Lei, dan Xiang Nan ialah kawan baik yang mengenali antara satu sama lain sejak zaman universiti. Mereka berempat bekerja dan tinggal di bandar yang sama.

 

Xia Yan berazam untuk mencipta sebuah aplikasi berkualiti tinggi yang boleh mengubah gaya hidup orang ramai. Selepas tamat pengajian, dia tinggal di bandar yang sesuai dengan kerjaya pakar IT. Dengan kerja kerasnya sendiri, dia akhirnya menjadi ketua projek Kumpulan SG. Selain itu, selepas mengalami pasang surut emosi dalam kehidupan cintanya, dia menemui seorang lelaki yang hebat.

 

Untuk mencapai impian sebagai pereka fesyen, Han Shuang yang asalnya mempunyai keadaan keluarga yang cukup sempurna tetap melompat keluar dari zon selesa yang diatur oleh ibu bapanya. Dia mula bekerja secara bebas sebagai pembantu membeli-belah sambilan di kedai perabot fesyen. Selepas pelbagai ujian dan kesukaran bersama Doktor Mark, dia akhirnya berkahwin.

 

 

Dilahirkan dalam keluarga tradisional, Zhao Xiao Lei telah dipisahkan secara tragis oleh teman lelakinya pada malam sebelum perkahwinannya. Dengan dorongan dan bantuan beberapa rakan, dia akhirnya keluar dari kegelapan bayang-bayang hatinya yang hancur dan menetapkan tekad dalam keyakinan dirinya.

 

Doktor Xiang Nan kelihatan tenang dan rasional, tetapi sebenarnya dia menutup hatinya sehinggalah berlaku satu kemalangan yang menyebabkan dia kembali percaya pada nilai kehidupan.

 

Selepas semua liku-liku hidup yang dilalui, empat wanita muda itu sentiasa menggalakkan dan menyokong satu sama lain. Mereka bekerjasama untuk menyelesaikan pelbagai masalah dan perjuangan dalam kehidupan masing-masing, dan menyaksikan pertumbuhan dan transformasi postitif dalam kehidupan mereka.

 

Siri drama dari China yang bakal menyuntik semangat untuk terus hidup ini akan ditayangkan tidak lama lagi dalam aplikasi Viu bermula September 2023.

By |2023-08-30T15:43:44+07:00August 30th, 2023|News|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment